Artikel Dari Guablog

Rabu, 2 April 2014

Kerana Mempunyai Tatu Bentuk Pistol Lelaki Ini Hampir Di Tangkap

| | Leave a Comment


Seorang lelaki di Norrigdewock ditangkap kerana memiliki tatu di tubuhnya. Mengapa ya dia boleh sampai ditangkap?

Seperti yang dilaporkan oleh onlinesentinel.com, Michael Smith keluar rumahnya dengan tidak memakai baju selepas terjaga dari tidur pada hari Selasa (18/3) pagi hari. Beliau berteriak kepada pekerja penebang pokok yang bekerja di berhampiran kawasan rumahnya kerana bising dan mengganggu tidurnya.

Ternyata, para pekerja tersebut menyangka bahawa Smith membawa senjata api dan mereka melaporkan kepada pihak berkuasa. Smith yang baru saja tidur terpaksa bangun lagi lantaran mendengar polis tempatan memintanya untuk menyerahkan diri menggunakan megaphone dari luar rumah Smith.

Smith keluar dan ia tidak mempunyai senjata api. Beliau sangat terkejut. Pistol yang disangkakan oleh para pekerja tersebut hanyalah sebuah tatu pistol yang ada di perut Smith. Smith tidak akan dikenakan hukuman. Kes ini ternyata hanyalah salah faham antara para pekerja syarikat tersebut dengan Michael Smith.

Pengawasan terhadap pemilikan senjata api memang sangat diawasi dengan ketat di negara tersebut. Sudah banyak kes yang mengerikan disebabkan oleh penyalahgunaan senjata api.

Sumber: dairishare

0 comments:

Catat Ulasan

Artikel Dari Salam

Artikel Dari PingJE