Artikel Dari Guablog

Selasa, 4 Februari 2014

Misteri Kaabah Yang Menggemparkan NASA

| | Leave a Comment

Neil Amstrong telah membuktikan bahawa kota mekah adalah pusat planet bumi. Fakta ini telah diteliti melalui penelitian ilmiah. 

Neil Amstrong telah membuktikan bahawa kota mekah

Pertama kali Neil Amstrong melakukan perjalanan ke luar angkasa dia mengambil gambar planet bumi lalu dia berkata "Planet bumi tergantung di kawasan yang sangat gelap,siapakah yang menggantungnya? 
Misteri Kaabah yang mengemparkan NASA

Para astronomi menemukan yang planet bumi ni mengeluarkan 1 radiasi, secara rasminya beliau menggumumkan di internet tetapi selepas 21 hari, website tersebut telah dihapuskan seperti ada alasan yang tersembunyi. Setelah melakukan penelitian lebih lanjut, ternyata radiasi tersebut berpusat di Kota Mekah, tempat yang lebih tepat adalah di Ka'bah.Yang lebih mengejutkan adalah radiasi tersebut bersifat infinite(tanpa penghujung),hal ini dibuktikan ketika mereka mengambil gambar dari planet Marikh.Para ilmuwan Muslim mempercayai bahawa radiasi ini mempunyai karekteristik dan menghubungkan antara Ka'bah di planet Bumi dengan Ka'bah di alam akhirat. 

kutub utara dan kutub selatan

Ditengah-tengah antara kutub utara dan kutub selatan, ada sesuatu yang bernama 'Zero Magnetism Area', ertinya adalah apabila kita mengeluarkan kompas di area tersebut, maka jarum kompas tersebut tidak bergerak kerana daya tarikan yang sama besar diantara dua kutub tersebut. Itulah sebabnya jika seseorang tinggal di Mekah, maka ia akan hidup lebih lama, lebih sihat, dan tidak banyak dipengaruhi oleh kekuatan gravitasi yang kuat. Oleh sebab itu lah ketika kita mengelilingi Ka'bah kita seperti dicas berulang kali oleh tenaga yang misteri, fakta ini telah dibuktikan secara ilmiah. 

Hajar Aswad

Penelitian yang lain adalah pengungkapan batu Hajar Aswad yang merupakan batu tertua didunia dan juga boleh mengambang di air. Disebuah muzium inggeris juga terdapat 3 bongkahan batu-batu tersebut (dari Ka'bah) pihak muzium disitu berkata bahawa bongkahan batu-batu tersebut berasal dari sistem tata suria kita.  Rasulullah SAW bersabda:  "Hajar Aswad itu diturunkan dari syurga, warnanya lebih putih dari susu, dan dosa-dosa anak Adamlah yang membuatkannya menjadi hitam" 

0 comments:

Catat Ulasan

Artikel Dari Salam

Artikel Dari PingJE